Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Your Beach House on Facebook!




Ik heb een facebook pagina aangemaakt en ben een beetje aan het kijken hoe dit werkt. Is redelijk nieuw voor mij ( ahum) :-))
Ik heb zojuist fotos van thuis en de webwinkel geupload naar mijn facebook. Zal ook via Facebook updates plaatsen van nieuwe Franse vondsten voor de webwinkel en natuurlijk fotos van ons huis.
Willen jullie een kijkje nemen? Advies en tips zijn zeer welkom ;-)

Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp.

Graag mijn Blog bezoeken via onderstaand link, anders kunnen jullie mij niet volgen!

I just created a facebook page. Just trying to figure out how it works. (sorry its quit new for me :-))

I have just added some pics on my facebook from our home and the webshop and I will also keep you posted about the new French finds for my webshop http://www.yourbeachhouse.nl/ regurly.
I would love and appreciate it if you have a look and please any tips and help is more then welcome.

Please use the link below to reach my Blog, so you can follow me:

http://pastelsandwhites.blogspot.com/ncr


You can follow us on Facebook:

xoxo Rozmeen

13 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal al heel mooi uit! Omslagfoto en fotomappen heb je al.. Je hebt vast en zeker binnen no time heel veel likers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf niet op facebook, dus ik ben een echte leek op dat gebied. Kan ik trouwens op je facebook pagina, zonder dat ik zelf een account heb? lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne,

      Volgens moet dat wel kunnen.

      Liefs,
      Rozmeen

      Verwijderen
    2. Het is inderdaad gelukt hoor. Ik heb intussen gemerkt dat een aantal ex-collega's uit Griekenland op Facebook staan ... en ben er nu ook op! liefs, @nne

      Verwijderen
  3. Ik heb wel een account (omdat m'n dochters, en 2 oudste kleinkids dat oh...zo leuk vonden) maar ik ben er totaal niet goed in thuis, ben al blij als ik bij hen een berichtje achter kan laten...ha,ha!
    Heb al geprobeerd om een vermelding naar mijn blog te maken, dacht dat het gelukt was...maar later was het weer verdwenen???
    Dus helaas, van mij hoef je geen tips te verwachten!
    Maar ga wel kijken of ik jou kan vinden hoor!

    Een fijn weekend, groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Rozmeen!!
    Ziet er erg mooi uit, heb je gelijk aan mijn favorieten toegevoegd ;-)

    Succes!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Facebook, ik begin er niet aan ;-))
    Heb ik er straks weer een verslaving bij ;-)
    Ziet er goed uit bij jou hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for your nice comment!
    Wish you a wonderful weekend,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen