Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Give away..












Ik heb iets te vieren... Van te genieten..en dankbaar te zijn!
Ik wil jullie bedanken voor jullie bezoekjes en lieve en spontane berichtjes op mijn blog. Het vertrouwen in mijn webwinkel http://www.yourbeachhouse.nl/ en jullie leuke en spontane reacties op mijn facebook pagina. Ik had er nooit bij stil gestaan dat het starten met een blog mij zoveel plezier, vriendschappen, inspiratie en motivatie zou geven!
Dank jullie wel!!!


September is bij ons een echte feestmaand! En nu het bijna september is een give away voor jullie.
Het bestaat uit een cadeaubon van 25,00 euro voor mijn webwinkel http://www.yourbeachhouse.nl/.
De verzendkosten als je iets leuks hebt gevonden zijn uiteraard voor mijn rekening. Het tegoed blijft een jaar geldig. Op zondag 30 september zal ik door de kleintjes een winnaar laten trekken.


Meedoen is makkelijk.
1. Laat met een berichtje op deze post weten of je mee wilt doen.
2. Natuurlijk zou ik het super leuk vinden als jullie mijn blog willen volgen en een link met deze give away op jullie blog plaatsen.
Ik wens jullie een mooie week.
Liefs,
Rozmeen


I have to celebrate something! En to be thankfull for.
I want to thank you all for your friendship, inspiration, lovely visits/comments on my blog and facebook and for your trust in my webshop http://www.yourbeachhouse.nl/. Never had I thought that starting this blog would give me so much joy and motivation! THANK YOU!!

September is a real month with lots of celebrations for me. My give away for you is a gift certificate of 25,00 euros for my webshop http://www.yourbeachhouse.nl/
I will also pay the shipping fee for you. All national and international entry's are welcome!


To enter is simple:
1. If you want to join my give away just leave me a comment on this post.
2. Afcourse I would love it when you will follow my blog and put a link of this give away on your blog.
My daughters will drawn a winner on september the 30th.

Wishing you a lovely week.
xoxo Rozmeen

61 opmerkingen:

  1. Ik doe mee!!!
    Joepie de Poepie, wat een leuke Give Away :-)

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They almost look like paper..so very pretty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige giveaway Rozmeen, ik ga meedoen!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk !! mag ik ook meedoen????....vind je winkel superrrr....en jouw ook dus.....doe graag mee....liefs Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik doe heeeeeel graag mee!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke give-away en ik doe natuurlijk héél graag mee.
    ik kijk al zo vaak even in je prachtige webwinkel en...... je weet maar nooit !!
    Ik zet natuurlijk een link op mijn site.Nog een fijne dag en een warme groetje....ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Ik doe graag mee en zal een link op mijn blog zetten.
    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such beautiful flowers and images as always! I adore your shop and your blog - both are an inspiration. A wonderful giveaway - but to choose from your shop would be incredibly hard - it's all so gorgeous!
    Best wishes,
    Paula xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou wel van een feestje, dus plaats mij maar op de gastenlijst :)! Ik zal meteen een link op mijn blog plaatsen!

    Succes en voor doorgaan met je mooie blog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik bedoel *vooral*...staaltje slecht nalezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom niet om mee te doen,hihi ik koop zoveel,dus gun het een ander,maar kom je wel even feliciteren en succes wensn met je superlieve give-away,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Please enter me in this wonderful giveaway! I would love the opportunity to win something from your amazing shop. keldotson@comcast.net

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away.
    Wil graag mee doen.
    Ben al volger van je blog.
    Zal gelijk een link maken met je give away op mijn blog.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke give away...heel graag doe ik mee. Ga vast niet winnen want je vorige was voor mij. Wet je nog de tutu? Maar wie weet...volgend doe ik je allang ook op fb. Een linkje plaats ik binnenkort, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief en leuk, ik kom graag langs op je blog, het is genieten met een grote G!!
    Ik plaats zeker een linkje, alvast een fijne september maand gewenst!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk je give away, en heel graag doe ik ook mee!
    Ik volg je al een tijdje, en nu 'hoe leuk' je Give away...heel graag doe ik ook mee hoor!
    En zal het zeker op mijn blog plaatsen, en de link moet die dan van je webwinkel zijn, of van je blog??

    Een fijne avond verder, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's weer!! En dan zo'n mooie Give Away,ik doe ze;f nooit mee dus laat het winnen graag aan anderen over .Fijne week
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk...(spring en wiebel op mijn stoel)
    Ik doe mee hoor,heel graag..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O wat leuk!! En mooi om te lezen dat het bloggen je zoveel heeft gebracht. Ik doe mee hoor! Fijne avond! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Rozmeen,

    Wat een leuke giveaway. Ik doe heel graag mee! Ik plaats gelijk een linkje op mijn blog.

    Een fijne nieuwe week toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Natuuuurlijk wil ik ook graag meedoen voor de giveaway, wie niet! Ik ben al volger van je leuke blog en de webshop ken ik ook al. Wens je met beiden natuuuuuuuuuuuuuurlijk verder ook alle succes toe!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ontelbare nummer in de rij doet heel graag mee ;-) Ikke dus! Ik deel het zeker op mijn blog en was al langer volger van jouw prachtige blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb dan wel geen blog, maar volg je FB pagina op de voet, Rozmeen! Heel graag zou ik mee willen doen aan je give-away!

    Hartelijke groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, een giveaway! Ik doe mee! Ik geniet altijd van je prachtige foto's, zo sfeervol!
    Ik wens je een heel fijne septembermaand toe!
    Mirjam (mevz@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben een groentje, een nieuweling die jou gaat volgen! Ik zie dit als mijn eerste stapjes om meer inspiratie te krijgen! Dit is het begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. tja ik was hier al een paar x eerder maar kon je niet volgen...nu hetzelfde verhaal...ik ben een beetje aan het scrollen zie ik bovenaan de link te staan om er bij te komen ha ha no 999.
    je hebt een prachtige site en ik van met mijn neus in de boter...ik doe gezellig met je mee, ik blog nog niet zo heel lang maar vind het ook altijd leuk dat mensen je willen gaan volgen en ook nog eens reactie's schrijven..ga zo door, ik heb je link geplaatst op mijn blog
    lieve groet jenneke

    ik heb ook een give away lopen tot en met 30 september deze staat hier
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Rozmeen, ik doe mee! Ik volg je al en ik heb een berichtje over je give away geplaatst. Superleuk! Nu maar afwachten...
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Rozmeen, ik wil graag meedoen met je give-away. ik keek vroeger altijd uit naar je foto's op de huisje kijken hyves,en was zo blij dat je een eigen blog begon.
    je foto's zijn een bron van inspiratie.
    groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Rozmeen,
    Ik volg je blog nog maar nét, en al meteen een giveaway! Ik doe graag mee en plaats een link op mijn blog.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk! Ik doe graag mee.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha Rozmeen! Ik doe heel graag mee. Je blog is voor mij een geweldige inspiratiebron! Ik hoop er nog lang van te kunnen genieten en dat jij nog lang er plezier van zult hebben!
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Rozmeen,
    Wat leuk een giveaway en ja ik doe heel graag mee. Ik lees graag je blog en snuffel graag op je website.
    Hartelijke groeten
    Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ha Rozmeen... natuurlijk vind ik het leuk om je te volgen.. dat doe ik ondertussen ook al een jaartje denk ik zo....doe graag mee met je giveaway
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Piep
    hey meid, tuurlijk wil ik graag meedoen, en je volgen, dat doe ik al een hele tijd met plezier,
    en geniet van je feestmaand.

    Succes aan alle deelnemers
    bedankt dat ik mee mag doen

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey, I love your blog and I took your giveaway with me.
    Greetings
    Katala

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hallo zou graag meedoen , ben nog geen blogger dus ben benieuwd of het zo wel kan groetjes imca

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je webwinkeltje vind ik super en geniet nog elke dag van het prachtige tafelkleed.
    Ik word alvast nu ook volger van je blog en plaats een link op mijn blog.
    En om alles af te ronden, doe ik heel graag mee met je leuke give away.

    liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. IK DOE MEE HOOR !!
    IK VOLG JE AL HEEL LANG EN VOLGER BEN IK DUS OOK AL HEEL LANG.
    IK PLAATS MET PLEZIER EEN LINK OP MIJN BLOG VOOR JOU!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi, je schrijft dat je veel inspiratie en motivatie krijgt door je blog en dat zijn nu juist de dingen die kenmerkend zijn voor jouw blog en website. Ik doe graag mee voor de give away! Veel succes en plezier en een fijne septembermaand. Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn mailadres is mariekedebruine90@hotmail.com

      Verwijderen
  40. Hallo Rozmeen,

    Ik doe graag mee voor de give away!Je website krijg ik altijd al per mail gestuurd en ik geniet elke keer weer van de mooie spulletjes erop.
    cavoges@kpnmail.nl
    daag groetjes Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. burlapandrust@yahoo.com30 augustus 2012 om 05:52

    This is my first visit to your blog. SO NICE! Please enter me in your giveaway.
    Blessings,Becky

    BeantwoordenVerwijderen
  42. tuurlijk doe ik mee..............leuk!!!! 'k heb een linkje op Facebook gezet. ik geniet altijd zo van je foto's, waarvoor dank!!! geef je prachtige dochters een dikke knuffel van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Love your blog... just found it and gave you a follow!
    The detail on your pictures are amazing!
    Amanda
    Would love you to check out my blog: www.notsoperfectmess.blogspot.co.uk
    XOXOX

    BeantwoordenVerwijderen
  44. jaahh ik doe héél graag mee:) en ga meteen een linkje plaatsen, superleuk!! maar eerst nog even lekker wegzwijmelen bij je oh zo mooie romantische foto's..

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi ik doe heel graag mee met je give away.
    Zo super, en een mooie webshop!
    En balen dat je foto's gebruikt worden door derden! Respect is vaak ver te vinden.Een fijn weekend.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hee ik zie dat je een give-away organiseert! En wat voor een! Super! Ik doe heel graag mee! Ik zal gelijk een linkje zetten op mijn blog en je gaan facebooken!
    Groetjes weer van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hey Rozmeen, wat leuk dat je een bon voor je web-shop weg geeft, ik wil graag mee doen om een kansje te wagen. helaas heb ik geen facebook maar ik ga wel meteen even een link op mijn blog zetten.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke give-away Rozmeen ! Natuurlijk zou ik graag een kans willen maken om deze te winnen omdat ik er genoeg leuke dingetjes heb gezien. Dus bij deze doe ik mee.
    Ook plaats ik een linkje op mijn eigen blog.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een frans sfeertje, dat spreekt aan.
    Doe graag mee aan je give away.
    Ik plaats een linkje.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuk blog heb je. Ik kwam hier door het foutje dat ze bij 24Homes gemaakt hadden. Ik ben blij dat ze dat deden, anders had ik dit misschien helemaal niet gevonden.

    Heerlijk dit sfeertje, je maakt me blij.

    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi Rozmeen ...♥
    Beetje laat maar ik denk dat ik ook maar een gokje ga wagen met de GIVE AWAY..;))
    Geef je mij ook het linkje door want het gaat soms nog fout ..;)
    Liefs en fijne week Gaby...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hi Rozmeen...♥
    Stuur je mij nog de link van de Give Away ..bedankt Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk een cadeaubon als give-away! (:
    K'doe graag mee..
    Ik heb je webwinkel tussen mijn favouriten geplaatst op mijn blog!
    Ook zal ik even een linkje op mijn blog plaatsen!

    Groetsz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ja zeker, dat is leuk, ik doe mee hoor en word natuurlijk volger. Ik zet een linkje op mijn blog...en binnenkort ook bij mij een give away!
    groet, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Via via kom ik erachter dat ik je leuke give away helemaal heb gemist... Ik meld mij nog snel even aan ;) Volgen doe ik je al een hele poos, nu nog een linkje plaatsen!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hai, wat heb je al heerlijk veel reacties!!super leuk,maar ik wil toch ook wel een klein kansje wagen....
    Volgen doe ik je al hier en op facebook...ik zal nog even een link op mijn blog plaatsen...
    Tot zondag nog heel veel plezier met alle reacties!!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Please enter me in this great giveaway!
    I would love the chance to win something from your amazing shop.

    http://kwiatynatury.blogspot.com

    greetings

    Skimmia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Rozmeen,

    Ik zag jou blog in de Ariadne staan en was supernieuwsgierig naar je blog! Misschien mag ik wel de give away winnen en verwent worden door zoveel leuke dingen op je webshop! Helaas heb ik zelf nog geen blog maar hoop ik dit ooit 's te doen, ondertussen kan ik meegenieten van jouw prachtige blog! nog veel suc6 verder!
    Nathalie uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ha Rozmeen,

    Ik volg altijd met veel enthousiasme je blog. En natuurlijk doe ik dan ook mee met je give away. Leuk, ik ga een link op mijn blog plaatsen!

    Hartelijke groet,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen